Hemma och det ser ut som ....

publicerat i Vardag.;
Jaha. Nu var man hemma. Och gissa hur det ser ut - helt upp och ned. Fyfan. Det ser ut som jag inte får någon vila förrän om en timma - eller två. Jag måste dammsuga, ta hand om disken, bädda och sätta igång en tvätt efter jag har hängt upp den som är i - som jag startade i gårkväll. Jag är ovanligt pigg för att ha varit uppe från klockan sex - vilket är ytterst ovanligt för min del. Men någon gång skall som sagt det också hända.

Kevin satt jätte glad på dagis och puzzlade när jag kom och hämtade honom. Fröknarna sa att han var en riktig puzzelkille - det är han hemma också, för det mesta i alla fall. Ibland finns det stunder som han inte tycker någonting är vidare roligt. Men oftast kan han puzzla och ha roligt själv. Jag tänkte aktivera honom med tågbanan nu när jag skall städa - så att man får någonting gjort!

Ha det - så länge!
SKÅL!

Kommentera inlägget här :