Host host.

publicerat i Vardag.;
Jag är extremt förkyld. Jag funderar på om jag har fått lunginflammation eller något annat roligt. Kanske akut bronkit eller vad läkarna nu säger att man har. Jag har i alla fall en grymt jobbig hosta. Och är det så att jag har fått någon av ovanstående så får jag helt enkelt skylla mig själv. Jag menar - det är jag som väljer att ta av mig kläderna istället för att ha dem på mig så inte undra på att jag blir sjuk. Det är trots allt inte mer än april och luften är inte varm ännu.

Skit i mig nu.
Snart ska jag väcka Kevin, vi ska vara på dagis om cirkus - trettio minuter och sedan så skall jag promenera vidare till skolan och plugga samhälle där halva dagen. Jag tar morgonpasset också och pluggar i skolan med tanke på att våran alternativ medicin är inställd. Jag klagar inte - märks det?

Jag måste dock ta med mig lite småpengar så att jag inte svälter ihjäl i plugget. En liten macka och en loka får det bli till frukost. Det är smasken.

Nej - nu MÅSTE jag verkligen väcka Kevin.
Ha en bra dag!

....::....

Kommentera inlägget här :