I give you my life.

publicerat i Onördigt;
Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? Runt sju, åtta.
Vem/vilka vet mest om dig? Léa och Lollo.
Gillar du att slåss? Nej.
Vad ska du göra ikväll? Glana på Tv, tror jag.
När var du senast full? Den 12:e februari, tjugohundrasex mellan fyra och fem (av lustgas).
Har du utländska föräldrar? Nej. Men många tror min far är från sydeuropa. Förutom Maria - som tror han är släckt med Magnus Uggla! Ha ha ha.
Var har du ont? I halsen.
Är du bra på att måla? Ja - jag klarade ju av Kevin's rum!
Vem kramade du senast? Kevin, i guess.
Vad längtar du till? Vad ska jag längta till?! Jo - tills jag möter Linnéa
Favoritalkohol? Alkoholfritt - heter drinken. En ganska ovanlig som går att variera!
Vad heter dina husdjur? Sarek - mamm's och papp's katt. Men min ifrån början.
Har du körkort? Nej.
Favoritgodis? Godis är gott.
Morgon- eller nattmänniska? Både ock.
Sparare eller slösare? Båda där också.
Har du några homosexuella vänner? Ja - en massa snälla och go'a vänner
Bio eller promenad? Promenad i solen.
Är du kittlig?
Absolut.
Rädd för insekter?
Ja! Skiträdd. Speciellt när vi kommer upp i sex eller åtta ben.
Anser du att du är stark?
Ganska. Både psykiskt och fysiskt.

Kommentera inlägget här :