Igår var Louise här.

publicerat i Vardag.;
Igår kom Louise hit efter hennes plugg. Kevin var då mycket piggare mot tidigare på dagen och han var nog jätte glad över att hon kom. Vi försökte tillsammans natta Kevin vilket i vårat fall ansågs som helt omöjligt då han TOTALVÄGRADE för allt i världen. Men tillslut lyckades vi ändå få ett slut på allt skrik och trots som bosatt sig i hans kropp. Han somnade och sov från tre till nästan kvart över fem. Ronnie fick äran att väcka honom när han kom hem.

Jag och Louise satt och kollade in massa kläder från Nelly.com och suktades i allt som vi ville ha och skulle köpa. I mitt fall så låter det "ska köpa" - vilket inte riktigt stämmer - för jag har varken pengar eller lust att få kläder som jag inte provat ut via posten. Tänk vilken besvikelse om inte kläderna sitter snyggt. Jaha - där flög trehundranittionio kronor åt skogen liksom. Nej tack. Så ska jag ha kläder så ska jag prova dem på plats, that's it.

Efter vi suktat oss tillräckligt länge så bestämde vi oss för att gå till affären. Jag och Lollo handlade upp halva affären och skulle gå för att betala när vi kommer fram till CD skivorna. Jag var bara tvungen att köpa en skiva till Kevin med tanke på att han har fått en egen CD spelare på rummet. Och Louise köpte en till honom. I mitt fall blev det två skivor. Ha ha ha. Så han fick tre CD - skivor av oss tillsammans! Så - nu vill jag bara påpeka att Louise köpte en skiva till honom i en "lite försenad" födelsedagspressent. Men han blev jätte glad över det och kan nu stå och dansa i sitt rum!

Vi hade det i alla fall jätte roligt tillsammans igår.
GAMMAL VÄNSKAP ROSTAR ALDRIG!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :