Jag har hittat henne.

publicerat i Vardag.;

Jag har precis hittat Louise. Hon sitter och "pluggar" som hon kallar det. Höhö. Jag hade självklart skitont i hälen när jag gick till skolan, trots att jag plåstrat om den så varsammt. Men det hjälpte tydligen inte ett dugg. Snart är det lunch som gäller. Min mage kurrar ganska mycket just för att vårat kylskåp ekade ganska mycket när jag öppnade den. Kevin fick sista yoghurten som fanns plus en macka.

Nej, nu skall jag tvinga Louise till Lunchen!
Ha det bra, vänner så skriver jag på samhällen!
SKÅL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av The Foxxy Fox Ozkar:

Aj lycka till med hälen!
Och rätt att du tvingar henne!
Mat är viktigt!
Ha en bra dag denna vackra tisdag!

2:a kommentar, skriven , av H A N N A:

Ha en trevlig dag =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

http://mariapettersson.blogg.se/1209374472_tvling_vinn_steve_mad.html

Ny tävling! :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

fin blogg du har =) kolla gärna in min blogg
ha en bra dag

Kommentera inlägget här :