Jobbigt prov.

publicerat i
Idag blir det plugga för hela slanten. Tänkte bara passa på att berätta vilken grymt rolig klass jag går i. Killarna i klassen hade planerat hela dagen för detta, trots att det var jag som blev utsatt så kan jag se det roliga i det hela.

Jo, det började med att vi hade lite vattenkrig i morse när killarna stod och strök dukarna. Efter det att jag hade sprutat ned min kompis tillräckligt så sa han att jag minsann skulle få igen. Jo, säkert - tänkte jag och fortsatte min dag som vanligt. Gästerna kom och jag hade hand om efterrätten. Allt gick som planerat. Gästerna gick och det var våran tur att sätta oss att äta. Han som jag tidigare hade sprutat ned - sa åt mig att gå in i restaurangen för att vi skulle lura en kille i våran klass. Visst tänkte jag - det här blir nog kul - och jag skulle få honom att sätta sig mitt emot mig. Nemas problemas. Det var bara det att jag var måltavlan, inte han. Så alla sätter sig runt bordet - och jag blir serverad maten (som vi alltid blir) precis som vanligt. (Panerat kött - och all panerad "mat" ser lika dan ut). Alla börjar äta - och jag skär och skär i min mat. Jag skojar lite med vännerna och frågar - fan är det här schnitzel eller? Alla brister i skratt. Jag fattar fortfarande ingenting - men jag får bort en bit av min mat och stoppar den mot munnen. Alla tittar snopet på mig - typ som, fattar du ingenting? Och nej - jag förstod inte. Precis när jag stoppat in den i munnen så skriker alla NEEEEJ! Gaffeln flyger ut och alla pustar ut.

Hade jag ätit maten så hade den blivit jävligt svårtuggad - för det var nämligen en panerad disktrasa.

HAHAHA. Jag älskar min klass!
Jag kommer ge igen, vänta bara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av trogen läsare:

hahahahahhaha
:P

tur att du aldrig han svälja då , annars hadde du väl fått problem i magen sen :p

2:a kommentar, skriven , av Denise:

Hahaha. ja minst sagt - och fullt med bakterier i magen, ^^,

Kommentera inlägget här :