Kevin, en ängel efter tolv.

publicerat i Kevin;
Okej, jag är ironisk. Han är skitjobbig på nätterna nu, mellan tolv och halv tre. I natt skulle han ha välling, vilket han självklart fick, skulle han se på Ice Age, skulle han riva på mina bröst, skulle han sitta och sova, skulle han somna med huvudet vid fotändan. Han somnade med huvudet pekat mot mina fötter också. Jag orkade inte bry mig. Jag var alldeles för trött för att ens orka bry mig om en kille med fötterna pekande mot min näsa. Jag tror jag somnade lite fortare av lukten också. Ha ha ha. Nej, skämmt å sido. Men Kevin blir verkligen ett monster efter klockan tolv. Varför han har printat in den tiden vet jag inte - å andra sidan så är det inte bättre om han beter sig så klockan sju på morgonen heller. Så, klockan tolv är kanske en bra tid - bara det att han har en väldigt sjusovande mamma som just nu inte skulle tacka nej till tre timmar längre sömn.

Cheers.

Kommentera inlägget här :