Kevin har ett eget rum.

publicerat i Kevin;
Kevin har fått ett eget rum nu. Jag blev jätte nöjd med resultatet över det hela även fast det såg ut som "hej kom och hjälp mig" i hela lägenheten fram till söndagsmorgonen - och vidare till eftermiddagen när vi hämtade Kevin. Låt mig säga såhär! En tvåa kan inte bli en bättre trea! Och Kevin trivs verkligen jätte bra där inne. Vi har köpt tre cd skivor till honom igår med barnmusik på som han diggar till samtidigt som han sitter och leker med sina bilar eller tågbanan som ligger på nummer ett, listan av leksaker just nu. Han har även hunnit sova en natt i sitt rum - näst intill en hel natt och jag fick chansen att vila upp mig ordentligt utan att ha en kille brevid mig som sparkar och fäktas med armarna. Ja - jag kan inte få det bättre just nu. This is a hallelujah moment.

Även Ronnie som var jätte skeptisk till förändringen blev riktigt nöjd. Och hans rum är det vi har spenderat all ledig tid vid just nu! Ha ha ha. Så mysigt är det, jag lovar. Jag får lägga in en bild på hur det ser ut... Men när man tar bild med blixten så försvinner mysfaktorn, synd - men det är den som gör hela rummet!

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Jag köpte faktiskt en av skivorna lilla du =P

Kommentera inlägget här :