Köket i morgon.

publicerat i
Jag kom på en sak när jag låg i badet och skvalpade... att jag inte har varit i köket på - jag vet inte hur länge. Och när jag väl har varit där så har jag serverat varenda gång. Lite tjatigt att göra det den här gången också kanske. Men detta har varit pg.a att alla mina kära och trevliga klasskompisar hela tiden har roffat åt sig någonting att göra i köket och jag har fått ta det som har blivit över - vilket i min tur i oturen, alltid har blivit serveringen. Inte för att det är någonting dåligt i det. Men det hade faktiskt varit roligt att göra någonting annat också för omväxling, men det har helt enkelt inte blivit av. Inte så mycket att göra någonting åt det som varit - utan jag får helt enkelt ta för mig i morgon. Jag vill dock inte laga maten - någon god efterrätt kanske skulle sitta på sin rätta plats i morgon...?

SKÅL!

Kommentera inlägget här :