Kusin vitamin.

publicerat i Vardag.;
Min systerson, Keivn's kusin vitamin kom ner till nynäs idag - på förmiddagen. Vi som hade så mycket planerat idag höllt oss inte alls till schemat. Jag har inte ens hunnit slipa i hans sovrum slöfock som jag är. Ha ha ha. I stället för att ha tråkigt med en massa jobb här hemma så gick vi tre (Kevin, jag och systersonen) till ICA och köpte upp oss på glass. Kevin fick fotbollsglassen med visselpipa. Den var han ju måttligt intresserad av, nåja - i tio sekunder i alla fall. Absolut inte mer. Ha ha ha. Så det var mindre kul kanske - han ville byta med min cornetto och med hans kusins, magnumglass. Ingenting - verkligen ingenting duger för min lilleman. Sen satt vi i solen en stund och snackade om allt och ingenting - på altanen. Inte undra på att man ser ut som en gris nu.

NÖFF!

Kommentera inlägget här :