Lång skoldag, eller inte.

publicerat i
Nu är jag hemma och har fått en massa onödig information inprintat i min hjärna. Visste ni tillexempel att det fortfarande finns folk som tror att jorden är platt? Det är lite småkul, för att dem tar inte emot några som hellst bevis som skulle tyda på motsatsen. Trots att det finns bevis av att jorden är rund, så är det enligt dem helt fejkade bilder. Det är lite kul att se vad vetenskapen kan göra med människan.

Provet gick väll sådär. Jag var i alla fall den som satt kvar i klassrummet helt ensam. Alla andra gick efter tjugo minuter och jag satt där i minst en halvtimme. Jag kände att jag fick chansen att skriva ned allt nödvändigt åtminstånde. Och resultatet lär jag få veta i morgon runt åtta tiden via sms, då min lärare har rättat klart. G skulle i alla fall vara trettiofyra, trettiotre är alltså IG. Mer om vad jag fick för resultat skriver jag senare. Resten av tiden var bara teori - två timmar. Men det är jätte skönt att sluta tidigt för en gångs skull. Ha ha ha. Jag tycker aldrig att jag är i skolan nu mer.

Min dataskärm har blivit rosa. Jag tycker dock inte att den passar till min personlighet. Så jag får se om jag kan åtgärda det problemet, snarast!
Cheers.

Kommentera inlägget här :