Lista au four

publicerat i Onördigt;

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Lokalvårdare.
Servetris
Servetris&Kassaansvarig
Kock


Fyra filmer jag kan se om och om igen:

The weitress.
The notebook
Juno
Strul
 

Fyra tv-serier jag gärna ser:

Andra Avenyn
Friends/Vänner
Bolibompa (med Kevin)
Cityakuten


Fyra ställen jag vill åka till

Utomlands.
Till min gammelfarmor.
Till framtiden.
Månen.


Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

Blogg.se
Expressen.se
Aftonbladet.se
Blocket.se

Fyra favoriträtter:

Korvgryta med äpple & dionsenap.
Apelsinmarinerad lax med ris.
Köttgryta med chilismak och potatis.
Korvstroganoff.

Fyra favoritfrukter:

Apelsin
Citron
Äpple
Vindruvor

Fyra ställen där jag trivs:  

Hemma
Mamma och pappa.
I köket i skolan.
Med Ronnie och Kevin.

Fyra ställen där jag inte trivs:

Mitt i smeten (stockholm)
På sjukhus.
I för dyra affärer.
På mitt senaste jobb.

Fyra klädesplagg jag tycker om:

Min skinnjacka.
Min svarta jacka.
Mina linnen.
Alla plagg från Gina.

Fyra favoritskor:

Mina rosa högklackade
Mina guldiga trasiga skor.
Mina gymnastikskor.
Mina vita sommarsandaler.

Fyra favoritmusiker:

Govenor Andy
Jason Mraz
Leona Lewis
Lars Winnerbäck.

Fyra favoritdjur:

Katt
Hund
Hamster
Dammråttor


Fyra personer jag beundrar:

Mamma
Pappa
Kevin
Ronnie


Fyra författare jag gärna läser:

Hjalmar Söderberg.
Bengt Ohlsson
David Pelzer
Liza Marklund


Fyra "måsten" i handväskan:

Mp3
Pennor
Skolböcker
Mina nycklar

Fyra favoritdofter:

Nytvättat.
Hallonsaft.
Smultron.
Nyklippt gräs.

Fyra favoritdrycker:

Hallonsaft.
Cola.
Mjölk.
Mer, äpple


Fyra favoritfärger:

Vitt
Svart
Ljusblå
Grön.

Fyra yrken jag skulle kunna tänka mig:

Kock.
Författare.
Målare
Servetris

Fyra saker jag är bra på:

Laga mat.
Äta.
Vara mamma.
Studera.

Fyra saker jag är mindre bra på:

Vara först i vattnet på badstranden.
Räkna matte.
Köra bil.
Säga som jag tycker.


Fyra saker jag längtar efter:

Sommaren.
Kunna grilla.
Linnéa.
Gå med bruna ben.

Kommentera inlägget här :