Lugn hektisk dag.

publicerat i Vardag.;
Idag har dagen bara flytit på. Ibland känns det verkligen som att vi tar vara på våran helg på bästa sätt. Nummer ett: Jag har inte sovit någonting sedan jag vaknade i morse. Är jag trött? Ehm, måste man fråga. Nummer två: Jag har tillock med åkt in till farsta på barnkalas. Då är man pigg och glad... eller inte. Nummer tre: Vi har haft Sandra över på fika i förmiddags vilket var jätte trevligt. Nummer fyra: Jag hade en ganska lustig konversation med en stupfull sjungande gubbe på femtioett (vilket han ansåg sig att vara). Nummer femhundratolv: Kevin har varit hos både farmor och hos min kusin och fått leka av sig. Lyckans ost.

Nummret börjar ta slut nu. Jag har inga fler nummer att bjuda på.
Det här var i alla fall min dag.

Kommentera inlägget här :