Lunch och film.

publicerat i Vardag.;
Jag har ätit köttfärspaj till lunch. Som vanligt så kommer den från mamma. Hon är verkligen världsbäst på att laga pajer. Så nu är jag mätt och belåten, men handskas fortfarande med min krångliga mage. Men den börjar bli bättre nu. Men den förhoppningen har jag som sagt haft förut - så det är lika bra att sluta hoppas och förvånas istället när det är över - då det verkligen har inträffat. Jag är helt slut i mitt huvud trots att jag sovit ganska bra i natt - om man bortser från mitt virriga huvud med tid och allt sånt efter. Kevin kom å andra sidan in till mig halv ett. Undrar om han har slutat sova sådär bra i sin säng nu. Det vore ganska synd - med tanke på att det har gått jätte bra för honom dem senaste nätterna. Men det var som sagt idag och natten innan som han har vaknat jätte tidigt. Men det är perioder det också.

Jag har precis kollat lite på film. Hittade dock ingen höjdare i våran DVD samling - så det är ingenting jag kommer dela med mig av. . .

Cheers.

Kommentera inlägget här :