Morgon, Sverige.

publicerat i Vardag.;
Nu sitter jag här och sträcker på mig. Jag vaknade för två minuter sedan, är påklädd och näst intill redo att gå - i alla fall om jag inte hade haft Kevin att tänka på. Kevin ligger fortfarande och sover i sängen. Han får sova i några minuter till - det stör inte mig. Men snart är det skola - respektive dagis som gäller för oss båda två. Idag är vi i köket, tack och lov. Vi har några gäster som kommer från förra veckan, idag igen. Jag måste också dubbelkolla så att inte min mamma vill komma idag. Det skulle vara roligt om hon ville komma i alla fall!

Hur som helst så somnade vi ganska tidigt igår, kvart över tio för att vara exakt. Vi satt och mös framför tv:n, såg på spårlöst och efterlyst efter maten. Kevin somnade halv åtta så han var ganska trött igårkväll.

Nej, snart är det skolan som gäller, tamme tusan.
SKÅL

Kommentera inlägget här :