Nu börjar jag bli klar.

publicerat i Vardag.;
Jag mår grymt illa. Jag tror jag har andats in för mycket målarfärgslukt. Hua. Ändå har jag precis ätit och inte har det gått över. Hmm. Vi får se om det försvinner när jag är klar. Jag har bara småplock kvar. Pensla lite här och där och sedan putsa bort där jag har spillt och kladdat. Tack och lov för att det är vattenbaserad färg så att den går att få bort! Ha ha ha. Mina misstag skall försvinna! Snart får ni en bild på hur det ser ut. Jag skall bara möblera in alla möbler och det också innan jag tar kort. Så att ni får se hur fint det blir när allt är klart.

Jag undrar om jag har fått lika mycket färg på mig som väggen har fått?

SKÅL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sweet 16´s blogg:

haha, jaa, hoppas de vart fint iaf :D

Kommentera inlägget här :