Nybadad.

publicerat i Vardag.;
Vi har som sagt - trots illamående och mensvärk, precis kommit hem från mina föräldrar. Det blev lite smått tråkigt för oss att vara där och både min mamma och pappa började känna av att Kevin hade varit hos dem precis hela dagen. Jag klandrar dem inte - för vad känner inte min kropp just nu? Jag känner bara att Ronnie ska komma hem nu och att jag vill krypa under mitt täcke och sova i en timma - eller fler, kanske tillock med för natten. Det kanske är lite tidigt för det fortfarande dock. Men innom bara några timmar så kan ni räkna med att jag kommer bädda ner mig själv. Men jag ska baskemig inte missa så ska det låta. Det är trots allt min fredagsunderhållning.

Kevin och morfar tog sig ett bad tillsammans. Dem var så söta så i badet - och hade mycket skum. Ha ha ha. I wonder why? Kevin njöt som en fisk i vattnet medan pappa satt på helspänn då Kevin kastade saker och vatten och stänkte omkring sig. Men nu är han i alla fall ren och klar för sängen ikväll. Mamma har även tvättat en jävla massa barnkläder denna kväll. Underbart - så nu slipper jag det. Nu är det bara mina och Ronnie's kläder kvar i tvättkorgen, vilket kanske inte är så lite trots allt. Så jag har jobb - jag lovar!


SKÅL!

Kommentera inlägget här :