Praktiklappen.

publicerat i Vardag.;

Jag måste gå till Lydia's nu i helgen för att ge in min praktiklapp så att jag kan ge den till min lärare nästa vecka. Fan. Jag vill egentligen inte dit. Jag måste ju ändå hämta mina kläder som jag lämnat där - och lämna tillbaka hans t-skirt som jag fått låna under tiden som jag jobbat där, samt mina skor som står och dammar uppe i förrådet just nu. Min klasskompis har tagit över min plats om jag inte minns fel. Hon fyller by the way - myndig idag!

GRATTIS EMELIE PÅ 18 ÅRSDAGEN!

Vi hade lite champagne stänkar tävling i morse! Det var bara det att Emelie vann - för att hon fick tag i champagne flaskan. Ha ha ha. Så duktiga är vi tjejer på att öppna en champagne flaska att födelsedagsbarnet tvingas göra det själv. Men kul hade vi i alla fall! Hon lyckades åt minstånde inte stänka ned någon av oss med champagne. Jag som hade mina vanliga "civila" kläder på mig - sprang som en stucken katt för att slippa bli kladdig! Lite smart får man allt vara.

SKÅL!

Kommentera inlägget här :