Promenad.

publicerat i Vardag.;
Jag och mamma ska gå på en promenad nu ett tag. Troligtvis till jag och Louise ska vidare på nya äventyr inne i stan! Men det ska bli skönt att få komma ut och lufta sig lite. Jag har inte varit ute på flera dagar, pg.a att Kevin varit sjuk. Men lika bra var väll det - så kanske han kan tillfriskna lite bättre. I morgon ska han i alla fall tillbaka till dagis och jag ska gå i skolan en dag för på fredag ska jag vara hemma och ta emot anticimex. Myrorna ser ut att ha det jätte roligt i vårat kök nu i alla fall. Tack och lov för att vi är på väg ut så att jag slipper se skiten. Hmm. Man kanske ska ta sig till ett gott lunchställe kanske - så att vi får mat i magen innan vi åker in mot storstan.

Vi får se vad livet ger.
Ha en trevlig onsdag så kanske vi syns ikväll.
Om det inte blir för sent.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :