Sängdags.

publicerat i Vardag.;
Nu är det dags att hoppa ned i den varma sängen. Jag skall upp kockan sex i morgon bitti för att få i Kevin sin medicin och sedan gå till dagis och vidare till köket. Jag måste även komma ihåg att ta med mig några kronor för att kunna köpa en loka och någon macka på ICA till frukost. Jag som inte äter frukost i vanliga fall. Men varje gång jag är i köket så gör jag det. Detta kan bero på att vi inte får lunch förrän efter ett-tiden och att man är snudd på att svimma när maten väl kommer in. Så nej. Nu blir det en god skolbok i handen - lampan tänd och troligtvis någon rolig skrivstil i pannan när jag vaknar i morgon bitti med tänd lampa. Jag älskar torsdagar. Men onsdagen är snudd bättre, lika så fredagkväll... Åh, jag vill ha fredag!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :