Skola & dagis.

publicerat i Vardag.;
I morgon är det skola och dagis som gäller. Det är ingen speciellt lång dag i morgon, plus att vi är lediga på onsdag - så det är skönt. En dag skola, en dag ledig. Två dagar skola, två dagar ledigt. Ganska skönt schema om man säger så. Jag skickade in mina val till Individuella valet idag - jag sprang in i skolan och kastade in pappret i våran syo's fack. Det blev psykologi och filosofi i första hand. Hoppas att jag får det jag vill ha - trots att jag lämnat in lappen sju dagar för sent. Men dem säger ju bättre sent än aldrig - nog för att det ordspråket är ganska överskattat. Men i morgon gäller det att orka ta sig upp i tid och gå med Kevin till dagis. Han har inte varit där på över två veckor nu. Herre jösses så fort tiden kan gå ibland. Han har tillock med hunnit få en ny dagisfröken som han inte har hunnit träffa än. Eller - hon kanske jobbade på andra avdelningen innan? Nåväl - jag och namn, jag och personer. Vi går helt enkelt inte ihop ! Hö hö

Kommentera inlägget här :