Skoldagen.

publicerat i

Dagen i skolan var jätte rolig. Jag tror inte att det fanns en minut som man hade det tråkigt på. Jag och min kompis hade hand om efterrätten, precis där jag ville vara. Det gick jätte bra för oss - förutom att våra sorbet inte hann frysas i tid. Men vi blandade kardemumma och vanilj glass så det gick jätte bra. Sedan hade vi ett par jätte goda "kardemummabröd" som var typ som knäckebröd, rabarber och sockerkaka till. Det var verkligen jätte gott. Jag tror jag föråt mig på allt som hade med glass, sorbet och kardemumma att göra. Men superb var det!

Byggarna och några av dem högsta hönsen i kommunhuset kom och åt hos oss. Vi var som sagt på vårat bästa bushumör och det gjorde inte saken lättare för våran lärare som försökte få tyst på oss. Men vi hade det grymt roligt - och i morgon hoppas jag på en ännu bättre dag.

Vi fick i alla fall fyrtio kronor i dricks av byggarna! Thanks guys!
SKÅL!

Kommentera inlägget här :