Sovtimme.

publicerat i Kevin;
Kevin sover nu. Han klarade av att sova vidare, trots mitt gjädjetjut när jag såg att Govenoren skulle komma till stan. Han sov hela natten i sin säng också. Han börjar bli ruskigt duktig på det. Jag känner mig riktigt stolt som mamma när han kommer in till oss runt halv åtta och myser - bästa sättet att vakna på måste jag säga. I morse viskade han "I love you" i mitt öra och pussade mig på kinden några gånger. Så mysigt. Han somnade ganska sent igår - nu när jag tänker efter, så han håller väll på att ta  igen förlorad tid nu skulle jag tro. För egentligen så sover han ingen middag hemma längre. Varför vet jag inte. Han är väll fullt upptagen med att leka och busa av sig så att han helt enkelt glömmer bort att man skall sova middag. Och när man väl tvingar honom så blir han bara tjurig. Men desto tidigare somnar han på kvällen istället, så det går jämt ut,
klart slut.

Kommentera inlägget här :