Stora killen.

publicerat i Vardag.;

Kevin är jätte duktig. Han kan klä på och klä av sig det mesta nu. Det är bara vissa t-skirtar som han har som fastnar när han skall ut med huvudet. Men byxor och strumpor och stora tjocktröjor är inga problem att få på själv. Var har jag varit under den tiden som han har kunnat detta? Oftat lär dem sig saker under en dag. Men har han lärt sig detta under en dag så är han en naturbegåvning! Han är ju en naturbegåvning - han är ju min son. Men han är jätte duktig förutom att jag tar åt mig all credd.

Jag tänkte börja filma hans påhitt och äventyr lite mer än vad jag har gjort. Jag provade ju kameran igår och insåg att den faktiskt var helt okej till mycket annat än bara kamerakort. Så nu blir det film instoppat i bloggen också. Lyckat. Men det får bli någon annan dag när jag filmat och fått tummen ur arslet för att orka lägga in filmerna på en sida också. Troligtvis så blir det tuben.
Nu skall jag hänga tvätt - igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av http://TUMADRE.blogg.se:

Ledsen att göra dig besviken, men jag blev tvugen att avbryta tävlingen i bloggen.
Barnen fick varsin spruta på BVC men Alice's spruta drog ut på tiden så mycket att vi inte hann väga och mäta barnen.
Om två veckor fick vi en ny tid på BVC, men jag kör igång tävlingen med VooDolls innan dess tror jag.

-

btw, antonio vägde 9,4 för två månader sen ;D

Kommentera inlägget här :