Trötter.

publicerat i Kevin;
Kevin måste ha varit jätte trött. För det första så hade han varit lite smågnällig under kvällens gång, ni vet, så som små barn kan vara. Jag tog dock detta beteendet med en nypa salt - för jag tyckte faktiskt att vi hade det ganska mysigt, han och jag framför tv:n. Och rätt som det är så får jag ett par tänder i midjan och jag tjuter till lika högt som varningslarmet som sätts igång en gång i månaden, varje måndag. Helt förbannat ont gjorde det. Och där brann min stubin klart och världens utskällning delades ut till förstapristagaren. Han blev förtvivlad och jag insåg precis att jag skällt ut honom lite väl mycket kanske. Men jag ville bara att han skulle förstå att man inte sätter tänderna i någon. Han grät och jag kliade honom på ryggen i fem minuter. Någon minut senare hör jag hur han andas tungt och märker att han släckt sina ögon. Sötnöt.

Nu ligger han i sin säng med nattlampan tänd och har det så mysigt.
Hoppas inte han vaknar så tidigt i morgon så att vi kan dra oss i sängen tillsammans.
SKÅL!

Kommentera inlägget här :