Upptagen

publicerat i Vardag.;
Jag har varit lite smått upptagen med att ta en massa bilder med min kamera. Den har massa funktioner som jag inte hade någon aning existerade, ens engång. Skit kul är det. Man kan ställa in så att man kan fotografera mat, platser, platser med porträtt, solnedgångar, enbart porträtt, i snö och i sol, sovbilder - utan att störa den sovande. Ja - ni fattar nog. Det finns ALLT i den där lilla maskinen. Jag har även varit upptagen med att laga mat, grillad kyckling och pommes gjorde jag idag. Enkelt och gott. Fast kycklingen tog tid på sig inne i ugnen. Men den blir nog desto godare. Ikväll ska jag hur som hellst, appropå enbärsbuskar se en film på fyran. Funderar på om vi skall äta i vardagsrummet idag - för den börjar om en halvtimme - om ni intresserar er av att veta detta... Hmm. Det får nog bli en mysig familjekväll i soffan med god kyckling till middag.
För övrigt känner jag att jag inte har någonting att skriva om.
Trist.

Men jag skickar in lite bilder från min nya älskling, lite senare.
Nej, snart är maten klar - förberedelserna skall ta sin plats nu.
SKÅL!

Kommentera inlägget här :