Vårväder.

publicerat i Vardag.;

Idag har det varit vårväder ute precis hela dagen, tänk så underbart. Nu kan jag äntligen slå vad om att snön inte kommer komma igen - inte förrän i november, december som tidigast i alla fall. Tänk, nu när solen gått ned så är det sju grader varmt ute. Snacka om underbart. Jag skulle kunna (om vi hade haft utemöblerna framme) satt mig ute med en filt runt om mig och bara njutit av färgerna fram tills dess att mörkret föll. Men jag tror dock att jag skulle bli förkyld om jag skulle utsätta mig för detta. Och just nu räcker det med mitt magont. En förkylning skulle bara göra mig grymt trött och seg - värre än vad jag är idag. Men tänk så mysigt. Nu är det inte många dagar kvar innan man kan gå i linne och byxor till skolan utan att hacka tänder. Lovely!

SOM ETT SOMMARBARN,
SOM KAN LEVA FASTEN LÖVEN FALLER.

SOM ETT SOMMARBARN,
SOM EN SOMMARVIND BLAND ISKRISTALLER.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Har du haft en bra dag? :)

2:a kommentar, skriven , av lisa:

Tänke bara tipsa om min tävling :)
pris: bamboo örhägnen!

http://lisaholmqvist.blogg.se/1208189702_tvling.html

3:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Jodå, min dag har varit bra :) Solen har varit framme hela dan vilket har gjort mig extra glad :)

Kommentera inlägget här :