Vi har skapat ett löfte.

publicerat i Denise;

För sju år sedan så lovade vi att vi skulle hålla kontakten via telefon när du flyttade. Det löftet bröts redan efter en månad. Ändå så har vi haft kontakten kvar. Ibland har jag saknat henne mer än innan. Ibland har jag saknat henne massor och jag har önskat att hon bodde kvar. Men alla önskningar kan inte ens tomten slå in. Jag fick helt enkelt leva med att ha henne på tjugo mils avstånd. Idag har vi inte träffat varandra på ett och ett halvt år men vi har ändå kontakten kvar. Ibland mer och ibland mindre. Idag lovade vi varandra det vi lovade varandra för sju år sedan. Att vi skall börja hålla kontakten bättre.

Jag behöver henne, jag älskar henne galet mycket.
Jag hoppas du vet det, Linnéa.
Du betyder massor för mig.

Du fick mitt hjärta för tio år sedan -
och jag har inte fått tillbaka det än.

Kommentera inlägget här :