Virusattack?

publicerat i Vardag.;
Som vanligt nu under dem senaste dagarna så har jag absolut ingenting att skriva. Kan jag ha drabbats av det där viruset som verkar gå nu... b.. bl...bloggtorka tror jag att det heter. Jag känner bara att det är det gamla vanliga som jag skriver om - och att jag inte alls kan roa er läsare. Fy. Jag orkar verkligen inte komma på någonting att skriva om heller. Jag tycker att det skall falla sig automatiskt. Men i mitt fall så verkar det ha laggt sig på hyllan. Man kanske skulle ta en paus från bloggen en stund så att man kan få nya idéer. Kanske lära sig sy eller snickra. Jag menar - det finns ju annat att göra nu till våren annat än att sitta inne och blogga för jämnan.

Men å andra sidan så vet jag att jag inte kan slita mig.
Var inte oroliga! Jag skriver igen sen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kusse:

Det är nog jag som har smittat dig med bloggtorke viruset

Kommentera inlägget här :