Babbel.

publicerat i Vardag.;
Jag borde ta och städa undan inne på mitt rum nu känner jag. Citronskalen från igår pryder fortfarande skrivbordet och ger en väldoftande lukt i rummet visserligen, men det ser inte trevligt ut. Solen har gått i moln och det börjar luta åt  att bli en lika grå och trist dag som igår. Jag och Kevin har legat i badkaret och skvätt ner oss med en blandning av vatten och schampoo som jag hade i, för att i ett olyckligt försök - försöka få lite skumbad. Just nu spelas lite musik från datorn, i hopp om att jag ska få lite energi och lite lust att börja städa undan i rummet.

Patric Isacsson - Du får göra som du vill...

För några dagar sedan grät jag för första gången sedan den 2 maj. Tänk så länge man kan stå ut, hur mycket som kan bäras upp på axlarna utan att man släpper allt. Jag hade inte ork att få ur mig allt, men det mesta som höll tyngd på mina axlar. Nu känner jag mig några kilo lättare, och några grader gladare.

Idag är en ny dag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J:

Såg du någon bra film?

Kommentera inlägget här :