Bilder.

publicerat i Vardag.;
Kevin har somnat in nu, eller han är i alla fall på god väg att slumra. Jag tänkte passa på att lägga in lite bilder från dagen när han har slutat snurra och böka i sängen, jag får se om jag lyckas! Hur som helst så börjar det brusa lite smått i benen efter allt dansande den sista timmen. Jag hade fått för mig att Lill var världens diva, men icke sa nicke. Hon tog sin kritvita dress och gick ifrån den skyddade scenen och ut i spöregnet och sjöng. En riktigt härlig dam! Alex fick en beställning på ett glas vin som hon skulle lämna fram till henne! Hon tackade men lämnade senare tillbaka vinglaset och jag fick gå runt med det tills dess att någon kom med förslaget att antingen skulle jag dricka upp det själv, eller ställa in det i baren igen. Ha ha ha, jag valde det sistnämnda, tack och lov. Annars vet jag inte om jag hade kunnat gå rakt hela vägen hem.

   
 

#1 & 2. Lill Lindfors efter avslutad jazzspelning.
#2. Alexandra är i full fart med att ta beställning.
#3. Antalet gäster som kommit in vid mitt bord
& mitt godis som räddning till sockerfallet.
#4. Den fina nynäsgården asken, med alla pengar.


Hur som helst så fanns det inte så mycket tid över till att ta kort.
Men trots regnet så såg folk ut att trivas som fiskar i vattnet...
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :