Blöjfri.

publicerat i Vardag.;
Jag har glömt att berätta att Kevin var utan blöja hela dagen igår. Han fick gå ut på gräsmattan och kissa in i buskarna när han kände att det var dags. Redan från början så förstod han hur han skulle göra. Under hela dagen så hände det bara en enda liten olycka och det berodde helt och hållet på att det åskade och att Kevin då inte fick gå ut på gräsmattan. Annars lyckades han jätte bra med att hålla sig och springa ut när han kände att det knep! Riktigt duktigt för att vara första gången tycker jag i alla fall...

Hur som helst. Mamma och pappa har stuckigt bort till grannarna på kräftskiva och det betyder att jag har lägenheten själv fram tills att dem kommer hem igen lite senare ikväll. Dem har bunkrat upp med glass, godis, cider och räkor och lite av kräftorna som blev över! Ha ha ha, så jag får en helkväll framför TV:n minsann! Mys! Kevin sitter och kollar in bolibompa just nu, tror att det är disneydags som ekar i vardagsrummet! Han är så trött så han lär somna direkt efter skulle jag tippa på. Hur som helst.

R flyttade igår, så han borde vara i den nya staden nu skulle jag tippa på. Hoppas att dem kom fram ordentligt, jag tänker dock inte ringa och störa. Det var små jobbigt för båda igår tror jag när han var tvungen att säga hejdå till Kevin. Jag tror aldrig att jag hade klarat av det, så jag kan tänka mig hur det känns. Men det är som sagt hans val. Jag vet inte alls när dem kommer träffas nästa gång, men jag hoppas att det inte är allt för långa mellanrum mellan besöken trots att det är närmare sextio mil mellan oss...

Nåja, han vet var vi finns om inte annat.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca:

Hoppas han inte är som emanuels pappa.

Iofs har dom just nu bara ca 20 mil emellan dom men nu har dom inte träffats sen hans 2 års dag och innan det hade dom inte sett sen Januari..

Kommentera inlägget här :