Dålig uppdatering.

publicerat i Vardag.;
Ursäkta för superdålig uppdatering. Jag sitter i skolan nu, närmare bestämmt biblioteket och tar det lugnt med klasskompisarna. Igår var en rellativt lugn dag, liksom idag. Vi har haft introduktion på naturkunskapen och ska snart börja våran sista lektion för dagen... nämnde jag att det var lugnt? Hur som helst... igår kom B förbi en snabbis, vi satt och snackade lite innan han skulle hem. Senare på kvällen kom Alex och Lollo hem till mig och även vi hade lite förlorad tid att ta igen.

I helgen blir jag barnledig då R kommer hit till nynäs för att umgås med Kevin. Så i morgon har jag blivit bjuden på fest! Mycket mysigt! Så Kevin ska till R i morgon och kommer tillbaka till mig på söndag e.m troligtvis. Jag har i alla fall tagit två dagar ledigt från skolan idag, till flytten så att jag får lite saker gjorda den dagen. Så lite har man fått gjort! Skönt.

Hur som helst..
Jag kommer som sagt inte kunna skriva lika ofta som förut!
Men jag skriver så fort jag kan.
Pusskalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av christine:

hej det va länge sen hur är det med dig? och sjunger du fotfarande?

Kommentera inlägget här :