...

publicerat i Onördigt;
1. Jag har insett att min senaste kyss gav mig magsår och jobbiga tankar för framtiden.
2. Jag lyssnar på musik, men just nu är det tyst. 
3. Jag pratar om en massa onödiga saker.
4. Jag tycker om mitt liv ibland, just nu är det nästan precis som jag vill ha det.
5. Min bästa vän är någon man kan prata och skratta tillsammans med.
6. Min första riktiga kyss var pinsam, så vitt jag kunde minnas. Hände med grannpojken som skulle lära mig hur man gjorde.
7. Jag avskyr när folk frågar hur man mår för det får en att tänka efter.
8. Kärleken är bra om Jill Johnsson sjunger den.
9. Jag gillar att vara mamma på heltid.
10. Jag kommer alltid att komma ihåg mitt plus på gravstickan och förlossningen.
11. Jag är hemligt förälskad i ingen än så länge.
12. Sist jag grät var hmm, allt för länge sedan.
13. När jag är glad så försöker jag ha roligt för att fördubbla känslan..
14. När jag vaknar på morgonen så brottas jag alltid med Kevin.
15. Innan jag går och lägger mig så kramar jag Kevin i sängen för att somna.
16. Just nu tänker jag på en jävla massa som far genom mina tankar.
17. Idag har jag lekt med Alex och gått en promenad med B.
18. Inatt ska jag sova, för det är de som man gör på nätterna.
19. Imorgon kommer jag försöka att ta dagen som den kommer.
20. Jag vill verkligen verkligen leva mitt liv.

Kommentera inlägget här :