Ett tidsfördriv.

publicerat i Onördigt;

Sammanfattning sommaren 2008

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja det har jag.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga utomlands.

Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Nej.

Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
26:e juli.

Största misstaget ?
Oj, det berättar jag inte i min blogg.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

Bästa köpet?
Inget speciellt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Min hyra.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja - en massa har gjort mig riktigt glad.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Hum... sommaren i sig kommer jag komma ihåg på annat sätt.

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
En av de bästa sommrarna på länge.


Vad önskar du att du gjort mer?
Nej inte direkt.

Vad önskar du att du att du gjort mindre?
Hmm... spenderat mindre pengar?

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Jag var i nynäs med min syster och hennes familj och med mormor.

Blev du kär i sommar?
Nej.

Hur många förhållanden?
Noll.

Favoritprogram?
Jag har inte tittat på någon TV speciellt.

Bästa boken du läste i sommar?
Jag har inte läst någon bok.

Största musikaliska upptäckten?
Öh, oj, ingen aning?

Något du önskade och fick?
Ja en lägenhet.

Något du önskade dig men inte fick?
Nej inte precis.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Oj, jag glömde bort att den ens existerade. Men jag hade nog kul!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja det finns det.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Bikini och kortbyxor.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner.

Vem saknade du?
Linnéa.

De bästa nya människorna du träffade?
Alexexandra, Rikard, Danne, "J","D","B", Anita,
Rikard, Putte, Robin...

Sommarens sötaste?
Kevin.

Sommarens hetaste?
Nämner inga namn.

Sommarens största kärlek?
Jag hade ingen kärlek.

Sommarens besvikelse?
Vädret.

Sommarens bästa?
Alexandra gjorde hela min sommar!

Sommarens snällaste?
Mamma och pappa.

Kommentera inlägget här :