Ett tidsfördriv.

publicerat i Onördigt;
1. Är du i ett förhållande? Nej det är jag inte.
2. Om inte, varför inte? Måste det finnas konkreta svar på allt?
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? R och mitt var längst på nästan tre och ett halvt år.
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Ronnie.
5. Hatar du ditt ex? Det tåls att diskuteras.
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Nej.
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Ja.
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Både och.
9. Är du en player? Nej.
10. Har du blivit dumpad? Ja.
11. Har du blivit sårad? Ja.
12. Har du dumpat någon? Ja.
13. Är du en bra partner? Det kan inte jag avgöra.
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Oj, jag har ingen aning.
15. Är du kär i någon nu? Nej inte precis.
16. Har du någon beundrare? Jag har några ess i rockärmen.
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Oj, så länge jag trivs med personen så får han vara hur han vill.
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej.
19. Har du sårat någon allvarligt? Ingen aning. Inte vad jag vet.
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner?  Oj... jag vet inte.
21. När du vill ha någon, vad gör du? Que. Ha ha ha, jag vet inte. Beställer tid kanske?
22. Bästa raggningsrepliken? "Dem spelar så hög musik här - ska vi gå hem till dig och prata!". Ha haha, skämt å sido.
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Oj, jag vet inte. Ta saken som den kommer, troligtvis.
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Kevin, självklart. Han är mannen i mitt liv just nu!
25 Tänder du på? Lampor, och så släcker jag dem när jag är klar...
26 Är du gift i framtien? Oj, vänta, jag ska kolla in i min kalender. Nej! Inget bokat datum ännu... Fritt fram med förslag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av monica:

tack vad gullig du är! fin blogg förestens :)



monica&felice

Kommentera inlägget här :