Full fart framåt.

publicerat i Vardag.;
Två steg bakåt.

Kevin är i full fart med att springa ut och in. Det är lagom roligt när han springer så fort och inte har någon kontroll på var han trampar och så känner man en iskall blöt sko mot foten som repar upp halva foten. Aj! Det har hänt tre gånger idag redan! Jag har hittat en gammal filmrulle i kameran som jag tänkte framkalla. Faen va kul, hoppas det är roliga och gamla bilder i också. Någon som vet vad det kan kosta och framkalla en kodakrulle? Så nu har jag en ny kamera också, eller ny och ny, den har nog legat och dammat i en låda i närmare tio år, om inte mer...

Jag har i alla fall gjort i ordning i mitt rum, så nu kan inte min mamma komma hem från klippningen och klaga. Har även satt upp mig på en hemförsäkring hos trygghansa tror jag det var. Så dem kommer dra åttiokronor från mitt konto på autogiro varje månad. Men det är det absolut värt!

Annars har det inte hänt mycket. Har mest suttit och tagit det lugnt, fått lite grattis SMS från folk, för det är trots allt min namnsdag. Ha ha ha, jag hade dock ingen aning om detta...

Men man kan inte veta allt här i världen.

Kommentera inlägget här :