God natt.

publicerat i Vardag.;
Nu ska jag bara av princip (det låter bättre så) gå och lägga mig, stänga av datorn och sova i rellativt tidig - tid. Jag är i själva verket jätte trött - men jag får det att låta mycket bättre då jag skriver detta, direkt efter förra inlägget, för då låter det som att jag stödjer det lite i alla fall!

I morgon blir det tydligen en liten kräftskiva här hemma med familjen och farmor å farfar. Kanske kan bli mysigt! Om inte annat så blir det gott då vi ska köpa alla våra skaldjur på rökeriet i morgon. Det kan inte bli bättre! Ha ha. I morgon kommer även några avloppsrensare. Lagom roligt. Jag hoppas att dem går efter nummerordningen så att vi inte kommer först i våran länga, i värsta fall får vi räkna med att var fjärde på att bli besökta av slangen.

Sen ska vi även måla lite roliga möbler som Kevin fick till sitt rum av grannen. Woho. Så vi ska klä möblerna med ko-skinnsfejkvaxduk. Well , mer om det får ni i morgon.

God natt, allesammans.

Kommentera inlägget här :