Godmorgon .

publicerat i Vardag.;
Jaha, så var det molnigt, regnrusk och ett allmänt pissväder ute igen då. Snacka om att man blir depprimerad på allt som har med moln och vatten att göra i en kombination. Hur som helst så ser det ut som vi svenskar får leva med regnet i några dagar - i alla fall enligt SMHI:s hemsida. Toppen liksom. Jag hoppas dock på en solglimt i helgen, dels för min egen skull och dels för alla nynäshamnare och turister som väljer att ta sig till jazzfestivalen. Annars har det inte hänt så mycket. Jag och Kevin har sovit inatt, vilket vi gör de flesta nätter (har jag märkt). Vi blir snart ensamma i några timmar då mamma och pappa ska sticka iväg och klippa sig och samtidigt hälsa på min mormor. Det är nästan så att jag också känner mig sugen på att hälsa på henne, men samtidigt så känner jag att det gömmer sig en förkylning i kroppen, så jag avstår den här gången.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :