Godmorgon alla morgonpigga.

publicerat i Vardag.;
Jag kan inte precis lägga till mig själv till den kategorin, "morgonpigg" så jag föredrar att lämna ämnet helt! Godmorgon i alla fall. Jag somnade strax efter tolv och borde rent hypotetiskt vara pigg nu, men min kopp säger att jag kan sova i flera timmar till. Kevin där emot är helt uppe i fogarna och har börjat sjunga och ta kort med min kamera och springer runt och väcker mormor och alla andra i huset som går att väcka. Jag tror tillock med att parasiterna i våra lakan får det svårt att slappna av när han är i farten! Det blev ingen mer åska igår efter den sista attacken oväder, och idag är det strålande sol med enstaka moln så jag kan inte precis sätta mig och klaga över vädret som jag vanligtvis brukar. Det har tillock med blivit bättre och vänligare temperatur för att kunna vistas ute utan att känna att man inte kan andas.

Hur som helst så är det dem vardagliga rutinerna som skall sättas igång nu,
frukost, duschen och morgonpromenaden.

xoxo.

Kommentera inlägget här :