Godmorgon.

publicerat i Vardag.;
Igår hade jag extremt svårt att somna. Varför vet jag faktiskt inte. Jag låg mest och kollade upp i taket, snurrade på Kevin samtidigt som han snurrade tillbaka i den tidigare ställningen. Hur som helst så måste jag ha somnat tillslut för att jag vaknade några gånger av att jag var panik-kissnödig! Tack vare den där jävla colan som jag drack igårkväll. Ha ha. Hur som helst, jag har tagit ett morgondopp nu i morse och tvättade håret. Det var riktigt skönt måste jag säga. Kevin springer naken ute på altanen vid morfar och jag ska städa undan här i sovrummet så att jag kan springa till Alex lite senare och störa henne på jobbet igen.

Annars så ser dagen ut att bli ganska lugn.
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av micca:

Ja det är ju hans förlust, men det är ju trist ändå.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej, vill bara påpeka att texten du använder är väldigt svår att läsa. En tanke bara.

3:e kommentar, skriven , av Denise:

Annonym:

Hej! Jag vet inte hur man ändrar inställningen till texten, tyvärr. Ha ha ha, så hade jag kunnat så hade jag ändrat! Det blev bara ett snesteg på tangentbordet, och vips så hade jag en helt ny textstil?!!



Men jag ska försöka ha bättre pli på mina fingrar ! ;)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha Ha så kan det gå. Får försöka stå ut. ;)

Kommentera inlägget här :