Hundra olika sätt att sova som barn!

publicerat i Kevin;
Kevin skulle med all säkerhet hålla sig vaken bakom mig i datastolen nu ikväll medan jag satt och pluggade om filosofin. Jag kände trots detta ett tungt huvud mot min rygg som vinglade fram och tillbaka. Han hade somnat! Världens sötaste kille vill jag lova. Där satt han däckad med pannan mot min rygg i datastolen och snarkade, hur sött är inte det på en skala! Nu ligger han i alla fall och sover i sängen som han ska. Men det här blir garanterat till att skriva upp så att man kan skriva in det i "hundra olika sätt att sova som barn!" som jag ännu inte har uppfunnit än, vilket jag troligtvis inte kommer att göra heller... men trots detta så skulle det vara en rolig idé. Men hur många skulle köpa den?
Ha ha .

Pusskalas, och godnattpuss från Kevin!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

ååååååååååh va söt. Nu saknar jag honom! Vill ha en liten dos Kevin nåndag minsann! Lilla gubben <3 !



.. och en stor dos av hans mamma såklart! ;)

Kommentera inlägget här :