Idag..

publicerat i Vardag.;
B kom hit i förmiddags. Han hade med sig en film som jag hade beställt, första Arn filmen! Toppen. Så den ska jag sitta med i morgon hade jag tänkt och se om den är sevärd eller inte. När han kom så gjorde mamma och pappa i ordning inför kräftskivan så jag och B tog med oss Kevin till ICA och handlade upp en massa godis för kvällen. Dock så blev det inte så mycket godisätande. Farmor och farfar kom strax efter att vi hade kommit hem och kräftskivan kunde börja! Efter några kräftor, lite skäll från min mamma för att jag åt dem helt fel och lite smörgåsrån så kände jag att det fick räcka. Efter kräftorna så stack vi ut med Kevins cykel och promenerade lite i skogen!

När vi kom tillbaka så satte vi oss framför nintendo't. Jag har blivit helt galen av att inte klara banorna lika bra som jag gjorde förr. Bara av att lämna tillbaka pigvin ungen till sin mamma tog mig många olyckor innan jag kom fram... suck.

Sen har vi mest suttit och lyssnat på musik och snackat en massa skit!
Haft väldigt trevligt med andra ord.

Puss&Kramkalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Granis:

nintendo hade jag en gång i tiden, det var naaajs

Kommentera inlägget här :