Jag har inte tänkt på det...

publicerat i Bilder;
... förräns nu! Kevin sover som en stock med sänglampan tänd över huvudet. Jag har inte tänkt på att den har varit tänd, där emot så har jag reagerat lite smått - undermedvetet på att datorn lös upp rummet ovanligt mycket! (Ja, det är en überdålig sänglampa som Kevin har grisat ner med någonting som har brännts fast!). Men han har sovit bra, trots att den varit tänd. Visserligen så var det han som tände den och valde att sova med den på, men i alla fall.

Jag passar också på att slänga in några bilder på Kevin efter klippningen. Mig är det ingen idé att sätta in bilder på med tanke på att den enda skilnaden är att jag ändrade ton på håret och färgade igen utväxten och klippte håret millimeterkort. Så med andra ord så blev det ingen skilnad. Hur som helst, här kommer korten!

 <-Före & Efter-> 

Kommentera inlägget här :