Jag måste bara sno allt jag ser...

publicerat i Onördigt;
1. vad heter du? Denise
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Melissa har jag alltid tyckt om, dont ask why.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elona men det blev Elena som mellan namn istället.
4. vilket stjärntecken är du? Lejon.
5. vilken årgång är du? 89:a.
6. vart bor du? Nynäshamn.
7. bott utomlands? Nej.
8. flyttat antal gånger? 2 snart 3.
9. vart skulle du vilja bo? I min lägenhet.
10. yrkesval? Vad som helst?

UTSEENDE
1. hur lång är du?  1.55 ½ den där halva är väldigt viktig!
2. hur mycket väger du? Olika, mellan 48 och 53
3. hårfärg och frisyr? Blond och ganska vildvuxen!
4. ögonfärg? Gröna.
5. mest nöjd med? Oj, jag har ingenting direkt. Med en piercing i naveln, så kan jag välja magen!
6. minst nöjd med? Oj, ole dole doff...
7. skostorlek? 38.
8. glasögon? Nej.
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej.

FAVORITER
1. filmer? Komedi och snyfftdrama.
2. låtar? Reagge.
3. årstider? Alla årstider är fina, så länge jag slipper vintern.
4. mat/dryck? Cola och hemlagat.
5. djur? Uppstoppade? Eller nej, dammråttor...
6. färg? Ingen aning.
7. parfym? Jadu... en med doft kanske?
8. tv-program? Jag kollar nästan aldrig på TV längre.
9. sysselsättning? Sommarlov i fem dagar till...

KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka? Min svarta, året-runt jacka.
2. vad använder du just nu för skor? Mina björn borg fast dem snart går att plocka isär.
3. favoritfärg på kläder? Alla.
4. favoritmaterial på kläder? Öh? Hållbart... är det ett material? Ja, jag fick IG i syslöjd!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Gosh! Jag har fått allt jag önskat, thanks to Alex.
6. favoritaffärer? Öh... jag och namn liksom..
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Räknas Kevin med då eller?
8. favoritmärke(n)? Hallå! Jag var mamma när jag var 16! Vad förväntar ni er?
9. vad har du för byxstorlek? Lagom, säkert!
10. vad har du för tröjstorlek? Small.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Sigvard, han dog 17 december, 2007 tyvärr.
2. var har du i din: 
- jackficka just nu?
Öh, jag har nog ingen ficka på min jacka.
- väska just nu? En MASSA SKIT rent ut sagt, sedan vi sov hos syrran.
3. vad är du beroende av? Snask.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Inte många förutom under vintern, men vaselin brukar jag väl använda.
6. vad tror du på? Jag tror på allt som går att bevisa för mig.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Nej tror gör jag inte speciellt ofta..
8. vad köpte du senast? En pizza.
9. har du nåt husdjur? Nej.
10. vad bor du i? Mitt flickrum, men flyttar snart.

PRYLAR:

plånbok: En sexårig gammal Björn Borg plånka som man snart kan dela på mitten.
tandborste: Öh, en bra?
smycken: Halsband.
solglasögon: Nej.
underkläder: Jadu. "Kärringtrosor" kallar min syster det för. Jag kallar det för Bekvämlighet!
nagellack: Ja, fan jag kladdade på något skit hos syrran som inte går bort. God help me!

Kommentera inlägget här :