Jag trodde du kände mig...!

publicerat i Onördigt;

Louise säger:

vart ska vi ses då?

Denise. säger:

Hahahaha. jadu.. vid rödakorset du vet vid korsningen där kanske

Denise. säger:

Eller vid nalleparken

Denise. säger:

Eller vid mix.

Denise. säger:

Eller vid...

Louise säger:

HAHAHAHAHA

Louise säger:

eller så säger vi mix?

Denise. säger:

Absolut det blir jättebra. Jag kan gå så fort jag har städat mitt rum

Louise säger:

haha, och det är?

Denise. säger:

När jag bäddat sängen, kammat håret, städat lite på skrivbordet och sminkat mig lite.. Beräknad tid: 30 minuter, MAX

Louise säger:

oj oj

Louise säger:

du kanske ska säga till när du går

Louise säger:

det tar ju bara 3-5 min att gå härifrån

10 minuter senare:

Denise. säger:

NU är jag typ klar

Louise säger:

men gud

Louise säger:

okej, ge mig 10 min att klä på mig och fixa i ordning mig bara

Denise. säger:

HALLÅ! Har du hört talas om att göra det samtidigt som jag gör mig i ordning kanske

Louise säger:

hahaha, men jag trodde ju du va klar

Louise säger:

eller är du inte klar?

Denise. säger:

JOOO! Jag är klar, men inte DU! dude!

Louise säger:

nej, men du sa va fan 30 minuter.. inte 10

Denise. säger:

YALLA YALLA YALLA.

Denise. säger:

Nej men jag sa MAX!

Louise säger:

men ändå, jag hade räknat med 20

Denise. säger:

T-t-t. Jag trodde du kände mig!



Alla andra brukar ta tjugo minuter extra, nu tänker jag i första hand på min vän Alex... medan jag tar tjugo minuter mindre tid än beräknat!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emelie:

Hur är det med killar, träffar du andra eller är du tsm med pappan? :)

kramar

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Hörre-du-dud-du! :P hahah

Kommentera inlägget här :