Just nu.

publicerat i Vardag.;
Alex har blivit störd på jobbet en stund, jag hyrde lite filmer som vi ska se senare ikväll. Hoppas bara att det har slutat åska och blixtra då - för just nu är dundret i full gång runt omkring oss. Det verkar inte beröra självaste nynäshamn i alla fall. Mest öarna runt omkring tror jag, och in mot södertäljehållet. Jag hör bara mullret och dånet från åskan på avstånd. Kevin och morfar sitter ute på altanen och lyssnar, ringer till "Oskar" på en leksaksmobil och ber honom sluta föra sånt oväsen, ni skulle se dem - så söta så är dem. Vi har även hunnit med att peta i oss lite middag då det fortfarande var fint väder ovanför huvudet på oss, vilket man enkelt kan räkna ut att det var några timmar sedan. Jag har tagit mig frihet att sätta mig här trots att jag kanske inte borde med tanke på väderleken. Men just nu så ser det inte ut att vara så farligt. Moln på ena sidan huset, och blå himmel på andra. Nynäshamn är verkligen världens ände då inte ens ovädret når hit...

xoxo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jannica:

vad tycker du om min nya signatur?

Kommentera inlägget här :