Lidl.

publicerat i Vardag.;
Nu har jag, Kevin och mamma precis kommit hem från en avslutat shoppingtur på Lidl. Vi fick hem en massa ritpennor till Kevin bland annat. Sen fick vi hem lite småplotter till lägenheten. Blandannat en ram med plats för tre fotografier i. Precis en sån som jag gått och letat efter, och en vit som jag ville ha också. Skitbra ju! Så nu måste jag nästan ta mig i kragen och gå ner till någon som kan framkalla lite kort så att jag kan sätta upp fina fotografier hemma. Och så skaffade vi oss ett durkslag så att jag kan koka pasta!

Sen fick vi med oss en bilbarnstol också. Ganska bra om man i nödfall behöver ta sig in till sjukhuset eller någon annan stans, lite mer akut. Sen så har jag bara varit, tagit det lugnt och Kevin har sprungit runt överlycklig med sina nya pennor och pennfodral i handen och dansat till musiken som spelas i hallen.

Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av wendela:

ha en jättefin söndag :)

Kommentera inlägget här :