List it.

publicerat i Onördigt;

25 frågor om dig själv.

Röker du ? Nej
Snusar du ? Nej
Skolkar du ? Ja, ibland så där, tror jag!
Gör du frukosten själv ? Ja när jag väl äter så gör jag det.
Har du suttit i rätten ? Nej.
Har du slagit ner någon ? Nej inte vad jag vet och absolut inte medvetet!
Har du pussat någon av samma kön ? Ja..?
Har du varit på strippklubb ? Nej.
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Försöker stoppa blödningen mest.
När grät du senast ? För en stund sedan.
Vem kan du prata om allt med ? Louise, Alex, Linnéa.
Har du solglasögon ? Nej.
Skriv en mening på engelska ? I love you.

Vem pussade du senast ?
Kevin.
Vem kramade du senast ?  Kevin.
Vad är din högsta önskan just nu ? Att det ska bli september nu.
Vad heter den hårspray du använder? Inget.
Vem gillar du ? Alla mina vänner, Kevin och min familj?
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Vit.
Har du string på dig just nu ? Nej.
Känner du någon som heter Niklas ? Ja
Har du bärbar data ?  Ja.
Är du blyg ? Nej inte speciellt.
Vad tänker du på just nu ? Allt möjligt.


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Olika.
Bruna,blå eller gröna ögon ? Spelar ingen roll.
Långt eller kort hår ? Vad passar han i?
Charmig eller rolig ?  Lite av varje.
Röker eller snusar ?  Inget.
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Oj, jag bryr mig egentligen inte så mycket om utseendet.
Hur stor betydelse har kläderna ? Inte så stor.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Inte just nu, nej.
Gillar någon annan dig just nu ?  Jag tror det.

HAR DU


Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? Ja många gånger.
Varit med om en bilolycka ? Nej.
Klättrat på berg ? Ja.


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Varmt
Blått eller rött ? Rött
Regn eller snö ?  Snö.
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ?  Rosor
Vår eller höst ? Vår
Historia eller vetenskap ? Historia
Matte eller engelska ? Engelska

ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Ja
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen.
Hur är vädret just nu ? Kallt och grått.
Vart skulle du vilja åka ? Hem.
Vill du ha barn ? Jag har.
Isf vad skulle dom heta ?  Kevin, Melissa.

SENASTE SOM DU


Träffade ? Matilda.
Pratade i telefon med ? Ronnie.
Sov tillsammans med ? "B"...

Kommentera inlägget här :