Lista.

publicerat i Onördigt;
allmänt:
[x] du har somnat inne på en toalett
[x] du har sagt hora,bög,fitta till någon som du inte har ångrat
[x] när du blir arg säger du fitta
[x] du kramar dina kompisar
[x] du har minst 1 äkta vän

liten:
[x] du saknar en person som du var med när du var liten
[x] du skulle vilja bli vän med en som du var med när du var liten
[x] du är kompis med en som du lärde känna när du var liten
[x] du tycker nu att du var söt när du var liten

namn på:
namn på en person du saknar: Alex
namn på en du vill bli kompis med: Hmm...
namn på en du var med när du var liten som du vill bli kompis med igen: Max, skulle vara kul att veta vad han gör nu!
namn på en kille du tycker om: Kevin.
namn på den första EMOn du kände/känner: Öh, jag känner inga emo's
namn på din mobil: Ska man döpa dem?
namn på ditt favoritmärke på kläder: HM.
namn på en person du inte gillar: Jadu, det krävs nog inga namn för att folk ska förstå vem jag inte tycker om.
namn på en person du är glad att du har lärt känna: Alexandra.
namn på en person du lärt känna nyss som du gillar: Alexandra.

blandat:
instrument du spelar: Eh, klinka på piano och veta var strängarna sitter på en guitarr, räknas det?
instrument du vill lära dej: Jag vill lära mig ALLT!
du tycker du är bra på att sjunga: Jag är nog inte helt tondöv.
en talang du är glad att du har: Hade jag haft en talang hade jag nog redan varit i TV - rutan!
en person du tycker är snygg: Alla är väl snygga om man kisar, spänner ögonen och blinkar då och då. Eller efter ett och annat glas!
en person du saknar mest just nu:  Ingen direkt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erik Keding:

Kul lista!



Svar: hahaha, den där kommentaren fick mig att skratta högt! Jag spindelmannen, haha! Vad sött!

Kommentera inlägget här :